MSS Studio

Agencja Marketingowa

Contact us now
tel. 578 678 789

Jak pokazać się potencjalnemu klientowi?

Jak pokazać się potencjalnemu klientowi?

W biznesie najpierw zaczyna się od pomysłu. Nie da się ukryć, że jest on podstawą do dalszych działań i realizacji. Chcąc otworzyć własną działalność warto przeanalizować dokładnie rynek i zapotrzebowanie ludzi. Inaczej ma się sprawa ze sklepami internetowymi, a inaczej ze sklepami stacjonarnymi. Nie zmienia to jednak faktu, że obydwa sklepy potrzebują wdrożenia odpowiednich działań marketingowych. I myli się ten, który stwierdzi, że stworzenie strony internetowej jest wystarczające. Owszem, jest ona potrzebna bo teraz każdy szuka usług w sieci, jednak sama strona to nie wszystko. Zacznijmy jednak od początku.

Budowa strony

Użytkownicy, którzy szukają konkretnych produktów, informacji, dzięki odpowiednim reklamom trafiają na stronę www – to już połowa sukcesu. Druga to połowa to budowa strony lub sklepu i oczywiście sam asortyment. Strona musi być przejrzysta, czytelna, musi szybko się ładować (nikt nie lubi czekać na otworzenie się www). Jeśli na stronie panuje chaos, nie jest ona intuicyjna dla użytkownika, który nie wie gdzie ma szukać odpowiednich informacji, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że szybko on tę stronę opuści i nie dokona zakupu czy zamówienia. Dlatego też warto rzetelnie podejść do sprawy budowy strony www. Każdy, nawet najmniejszy szczegół ma znaczenie. Weźmy np. pojawiające się reklamy czy ruchome elementy na stronie. Co ważne – strona musi być koniecznie dostosowana do urządzeń mobilnych. Weźmy na przykład stronę kominkiznorwegii.com. To strona firmy zajmującej się sprzedażą i montażem kominków. Jest dostosowana do urządzeń mobilnych, przejrzysta, mamy wydzielone podstrony, wszystkie treści są odpowiednio ułożone, dzięki czemu użytkownik od razu trafia na informacje, które go interesują.

Kampania reklamowa

Strona www to jedno, ale aby użytkownik na nią trafił to drugie. Trzymając się nadal wspomnianego sklepu – konkurencja jest ogromna, nawet jeśli działa się w obrębie danego regionu. Użytkownicy wpisując w wyszukiwarce Google „kominek do domu” czy „wkłady kominkowe” znajdzie mnóstwo stron, które odpowiadają jego potrzebom. Nikt nie zapewni, że nasza strona też się mu od razu ukaże. Jeśli nie, to klient trafi do konkurencji. Dlatego istotne jest, aby wyjść naprzeciw z ofertą i wybić się na tle konkurencji. Do tego idealnie sprawdzi się kampania AdWords. Na wskazane hasła kluczowe związane z oferowanymi produktami strona będzie się wyświetlała u góry wyników wyszukiwania. Dzięki temu użytkownik zobaczy stronę, może na nią wejść i skorzystać z oferty. Obecnie dużo osób szuka towarów i usług w sieci i warto to wykorzystać, by zwiększyć sprzedaż.