MSS Studio

Agencja Marketingowa

Contact us now
tel. 578 678 789

W jaki sposób zdobywać klientów będąc specjalistą od projektowania wnętrz?

W jaki sposób zdobywać klientów będąc specjalistą od projektowania wnętrz?

Zdecydowanie, tematyka wnętrzarska w ostatnich latach stała się bardzo popularna. Mnóstwo osób lubi oglądać programy z tym związane, ale też coraz więcej osób chce mieszkać modnie i projektować swoje własne wnętrza wedle najnowszych trendów. Dlatego też coraz częściej możemy znaleźć osoby, które chciałyby zawodowo zająć się urządzaniem wnętrz, ich aranżacją oraz udzielaniem porad i wskazówek aranżacyjnych. W jaki sposób może być wykonywana promocja wnętrz w sieci i jak popracować nad własną marką, aby klienci sami się do nas zgłaszali? W jaki sposób wybić się ponad konkurencję i zająć się tematyką wnętrzarską na poważnie?

Warto podejść do tematu z pasją

Swoje zainteresowania tematyką wnętrzarską możemy rozwijać na szereg różnych sposobów, dodatkowo dzieląc się tym z innymi. Tak naprawdę, może nam to przynieść ogromne korzyści. Możemy na przykład prowadzić profil związany z wnętrzami na Instagramie, gdzie będziemy publikować piękne fotografie interesujących nas projektów lub naszych realizacji, jeśli już jakieś projekty mamy na swoim koncie. Bardzo popularną i coraz częściej spotykaną formą promocji jest też własny kanał na youtube. W ramach takiego kanału możemy regularnie nagrywać filmiki o tematyce wnętrzarskiej, które będą miały szansę spodobać się szerszej publiczności. Dodatkowo możemy je publikować na swojej stronie np. https://www.dom-art.pl/wideo/. Takie wideo o projektowaniu wnętrz może dotyczyć najmodniejszej obecnie stylistyki w naszych mieszkaniach, może też być związane z zakupami budowlanymi czy związanymi z wyposażeniem, ale też ze sposobami wykonywania różnego rodzaju ozdób i dekoracji własnoręcznie. Oczywiście, zarówno w przypadku profilu w mediach społecznościowych jak i jeśli w przypadku, kiedy będziemy chcieli zacząć nagrywać filmiki o tematyce wnętrzarskiej- trzeba się przygotować na to, że konieczne będzie duże zaangażowanie z naszej strony w przygotowanie odpowiednich materiałów. Im będą ciekawsze i bardziej profesjonalne, tym większe grono odbiorców się nimi zainteresuje.

Jeśli natomiast mamy już własną firmę i stronę internetową, doskonałym pomysłem jest inwestycja w reklamę internetową, która pozwoli nam pozyskiwać nowych klientów. Mogą to być reklamy w ramach systemu Google Ads, ale może to być również reklama poprzez pozycjonowanie strony lub poprzez szeroko zakrojoną kampanię w mediach społecznościowych. Im szybciej zdecydujemy się na inwestycję w reklamę, tym szybciej będziemy mogli zabrać się za realizację naprawdę interesujących i prestiżowych zleceń.